به مناسبت 25 ذی‌الحجه انجام شد؛

تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی 1405 در استانداری خوزستان

تجلیل از بازنشستگان نمونه استانی 1405 در استانداری خوزستان
مراسم بیست و یکمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور جمعی از مسئولان استانی و مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خوزستان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار و از بازنشستگان نمونه استان تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ مراسم بیست و یکمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان، عبدالرحیم ناطقی مشاور استاندار در امور بازنشستگان و حبیب‌اله کردونی رئیس شورای کانون‌های بازنشستگی استان خوزستان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ در دفتر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد.
در این آیین که به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، از خانم مهناز محمدپور و آقایان سیف‌اله احمدی، عبدالرحیم سوارنژاد و منوچهر ایلیائی به عنوان بازنشستگان نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس عبدالرحیم ناطقی، مشاور استاندار در امور بازنشستگان، ضمن خیرمقدم به حاضران و تشریح اهداف برگزاری این برنامه، بر جایگاه والای بازنشستگان در جامعه و لزوم تکریم این قشر فرهیخته تأکید کرد.
در ادامه، آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان با اشاره به ۲۵ ذی‌الحجه به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان، درباره نحوه برگزاری این آیین و دستورالعمل‌های مربوط به انتخاب و تجلیل از بازنشستگان نمونه توضیحاتی ارائه داد.
سپس رضا نجاتی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، با تأکید بر اهمیت تکریم بازنشستگان، برگزاری این‌گونه برنامه‌ها را اقدامی ارزشمند و ضروری دانست و از صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان و مشاور استاندار در امور بازنشستگان برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه بازنشستگان راه را برای خدمتگزاران امروز هموار کرده‌اند، افزود: نباید تکریم این عزیزان تنها به یک روز محدود شود، بلکه هر روز، روز پیشکسوتان است و احترام به آنان بخشی از فرهنگ اصیل ماست.
در ادامه، حبیب‌اله کردونی، رئیس شورای کانون‌های بازنشستگی استان خوزستان، نیز با تشریح بخشی از فعالیت‌های کانون‌ها، بر اهمیت تعامل و هم‌افزایی در ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان و کرامت پیشکسوتان تأکید کرد.
همچنین هر یک از بازنشستگان منتخب حاضر در جلسه ضمن معرفی و بیان سوابق و فعالیت‌های دوران بازنشستگی خود، به ارائه دیدگاه‌ها، پیشنهادها و برخی دغدغه‌های خویش پرداختند.
در پایان این مراسم از بازنشستگان نمونه استانی در شش محور «ایثار و فداکاری»، «فرهنگ و هنر»، «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «علوم، آموزش و پژوهش» و «فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه» با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.


بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405

بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405
بازنشستگان نمونه استان خوزستان - 1405

یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
16:33
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید