در راستای آیین‌های 25 ذی الحجه صورت گرفت؛

تجلیل از «احمد حسین‌زاده» بازنشسته نمونه استان خوزستان

تجلیل از «احمد حسین‌زاده» بازنشسته نمونه استان خوزستان
در ادامه برنامه‌های گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان به همراه مشاور استاندار و رئیس شورای کانون‌های بازنشستگی استان، با حضور در منزل «احمد حسین‌زاده» از این بازنشسته نمونه و هنرمند فرهیخته خوزستانی تجلیل کردند.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان؛ به مناسبت بیست و یکمین بزرگداشت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵، آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، عبدالرحیم ناطقی مشاور استاندار در امور بازنشستگان و حبیب‌اله کردونی رئیس شورای کانون‌های بازنشستگی استان، با حضور در منزل «احمد حسین‌زاده»،بازنشسته نمونه استانی، از خدمات و فعالیت‌های هنری ایشان تقدیر کردند.
در این دیدار صمیمانه، احمد حسین‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان، به معرفی آثار مکتوب و کتاب‌های تألیفی خود پرداخت و شرحی از فعالیت‌های هنری و تجربه‌های زیسته خود در دوران پس از بازنشستگی ارائه داد.
وی تأکید کرد که دوران بازنشستگی نه‌تنها پایان فعالیت نیست، بلکه فرصتی برای شکوفایی خلاقیت‌ها و تولید آثار فرهنگی و هنری است.
آرش رشادتمند، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان، در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام والای بازنشستگان، احمد حسین‌زاده را از نمونه‌های بارز «بازنشسته پویا و فعال» دانست و گفت: «حضور در منزل پیشکسوتانی که حتی پس از دوران خدمت، همچنان در عرصه‌های فرهنگی و هنری و سایر بخش‌ها برای استان افتخارآفرینی می‌کنند، مایه مباهات ماست. فعالیت‌های مستمر ایشان الگویی ارزشمند برای تمامی پیشکسوتان و حتی شاغلین می‌باشد.»
در ادامه، حبیب‌اله کردونی، رئیس شورای کانون‌های بازنشستگی استان، با تأکید بر ظرفیت‌های بالای جامعه بازنشستگی تصریح کرد: «آثار هنری و تألیفات آقای حسین‌زاده گویای ذوق و توانمندی ایشان است و کانون‌های بازنشستگی همواره از حضور و فعالیت چنین چهره‌های تأثیرگذاری به خود می‌بالند.»
عبدالرحیم ناطقی، مشاور استاندار در امور بازنشستگان نیز ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با این بازنشسته هنرمند، با تمجید از دیدگاه‌های خلاقانه و فعالیت‌های فرهنگی وی اظهار داشت: «تکریم بازنشستگان تنها در جلسات رسمی نیست، بلکه شناسایی و حمایت از ظرفیت‌های هنری و اجتماعی این عزیزان در کانون گرم خانواده‌شان، ارزشی مضاعف دارد که امروز شاهد آن هستیم.»
گفتنی است احمد حسین‌زاده با وجود ضایعه نخاعی، همچنان با پشتکار و اراده‌ای ستودنی به نویسندگی، سرودن شعر، چاپ کتاب و فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود ادامه داده و نمونه‌ای روشن از امید، پویایی و اثرگذاری در دوران بازنشستگی است.
در پایان این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از تلاش‌ها و سوابق درخشان احمد حسین‌زاده به عنوان بازنشسته نمونه تقدیر شد.

احمد حسین زاده - بازنشسته نمونه استان خوزستان
احمد حسین زاده - بازنشسته نمونه استان خوزستان
احمد حسین زاده - بازنشسته نمونه استان خوزستان

یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
13:45
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید