به منظور بررسی مشکلات بیمه تکمیلی انجام شد؛

نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با مدیر شرکت بیمه ملت استان

نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با مدیر شرکت بیمه ملت شعبه استان برگزار و دو طرف در خصوص مشکلات و مسائل بیمه تکمیلی بازنشستگان گفت و گو کردند.
به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان خوزستان، این نشست روز یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ با حضور «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان با آقای عقیلی مدیر بیمه ملت شعبه استان خوزستان انجام شد.
در این دیدار که در ادامه سلسله دیدارهای منظم و مستمر ماهانه پیرامون قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برگزار شد، ابتدا رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی استان به بیان نکاتی در مورد مسائل مختلفی از جمله لزوم بروز رسانی مراکز درمانی طرف قرارداد و همچنین نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت در سراسر استان خوزستان، انعقاد قرارداد شرکت بیمه ملت با مراکز درمانی مورد انتظار بازنشستگان در حوزه‌های درمانی مختلف و خاص، تسریع در رسیدگی به اسناد درمانی بازنشستگان و پرداخت به موقع هزینه‌های درمان ایشان، استقرار پزشک عمومی در محل خانه امید بازنشستگان کشوری اهواز و ارائه خدمات ویزیت و... رایگان به بازنشستگان پرداخت. 
در ادامه نیز عقیلی مدیر بیمه ملت شعبه استان خوزستان ضمن تشریح اقدامات بعمل آمده توسط بیمه ملت در خصوص تسریع در رسیدگی به اسناد درمانی بازنشستگان از برنامه های در دست اقدام آن شرکت با همکاری سازمان بیمه‌ سلامت در جهت ارائه خدمات مستقیم و آنلاین در مراکز طرف قرارداد سازمان مذکور به بازنشستگان توضیحاتی ارائه نمود. 
در پایان دو طرف، بر هم‌افزایی و همکاری نزدیک و انجام اقدامات فنی لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه شریف بازنشستگان کشوری استان و تکریم ایشان تاکید کردند.


خوزستان
خوزستان
خوزستان
خوزستان
خوزستان


دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
11:27
منبع: روابط عمومی مدیریت استان خوزستان
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید